ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز عبور *
یاداوری

خدمات مشاوره

خدمات مشاوره

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

راه اندازی و استقرار دفتر مدیریت پروژه  (PMO)

دفتر مدیریت پروژه (PMO: Project Management Office) ساختاری حرفه ای جهت مدیریت پروزه های سازمان هاست. نحوع طراحی بخش PMO در میزان کارایی آن بسیار می تواند موثر باشد. یکپارچه سازی و استانداردسازی مدیریت پروژه ها مهم ترین نقش بخش PMO می باشد. سازمان های پروژه محور، با توجه به تعدد و پیچیدگی پروژه هایشان، ناگزیر به استفاده از بخش PMO جهت مدیریت عملکرد آنها می باشند. در ادامه، عناوین خدمات قابل ارائه، جهت راه اندازی و استقرار بخش PMO ، فهرست شده اند:

 

  • تهیه چارت سازمانی بخش PMO
  • تعیین شرح وظایف اعضای بخش PMO
  • تعیین شرایط احراز اعضای بخش PMO
  • آموزش های ضروری اعضای بخش PMO
  • آموزش های ضروری سایر بخش های سازمان جهت همکاری با بخش PMO
  • طراحی سیستم مدیریت پروژه (PMS: Project Management System)
  • طراحی بانک های اطلاعاتی بخش PMO
  • طراحی داشبوردهای بخش PMO

 

برنامه ریزی و کنترل پروژه ها

سازمان ها می توانند با برون سپاری برنامه ریزی و کنترل پروژه های خود به ما، در عین برخورداری از توانمندی های به روز، در مدیریت علمی پروژه ها، از بزرگ و پیچیده شدن روال ها در سازمان خود، جلوگیری نمایند. در این راستا خدمات قابل ارائه توسط ما، می تواند موارد ذیل را شامل شود:

 

  • تهیه ساختارها، رویه ها و فرم های مورد نیاز مدیریت، برنامه ریزی و کنترل پروژه
  • تهیه ساختار شکست کار پروژه
  • زمانبندی کلان و تفصیلی پروژه
  • تهیه جریان نقدینگی پروژه
  • تهیه منحنی اس (S-CURVE) پروژه
  • به روز رسانی پروژه (Updating)
  • برنامه ریزی مجدد پروژه
  • تهیه گزارشات دوره ای پروژه

 

 


 
 طرح مشاور بهبود

اغلب سازمان ها با  توجه به تغییرات ناخواسته از جمله تغییرات سازمانی، پروژه ای و شرایط محیطی، نیاز حفظ بالندگی خود در حوزه مدیریت پروژه دارند به نحوی که سازمان بتواند با توجه به شرایط و عوامل گوناگون تصمیم گیری نماید. تغییر سیاست های مدیریت پروژه ای بر همین اساس می تواند بسیار موثر باشد. در همین راستا ما با ارائه خدمات "طرح مشاور بهبود" در جهت حل مسائل سازمان ها در حوزه های مدیریت پروژه، گامی نوین برداشته ایم. از مزایای این طرح می توان به موارد ذیل اشاره داشت:

 

  • به روز نگهداشتن سازمان ها در مقابل تغییرات و نیازهای روز افزون
  • سفارشی سازی روال ها و ساختارهای سازمان برای پروژه ها با توجه به تغییرات حادث شده
  • عدم استفاده از روال ها و ساختارهای نامتناسب با اهداف و ماهیت سازمان
  • به روز نگهداشتن مهارت ها و دانش سازمانی در حوزه مدیریت پروژه
  • افزایش توان رقابت پذیری در مناقصات و پروژه ها

 

برگزاری نشست های دوره ای جهت تسهیم دانش مدیریت پروژه

 

حفظ بقای سازمان ها در رازی نهفته است که همانا رشد و تعالی دانش ها و مهارت های سازمانی است. سازمان های پروژه محور نیز با توجه به محدودیت های متعدد و پیچیدگی پروژه ها، به طور مضاعف ناگزیر از پیمودن این راه هستند. نیروی انسانی به عنوان محوری ترین سرمایه سازمان، گاه از طریق شرکت در دوره های آموزشی و گاه از طریق آموزش ضمن کار نیازمند ارتقاء و بهبود می باشد. ما در این راستا اقدام به برگزاری نشست هایی به صورت پرسش و پاسخ در راستای حل مسائل سازمان ها در حوزه مدیریت پروژه نموده ایم.

 

  • مباحثه در خصوص مسائل مدیریت پروژه در سازمان
  • مباحثه در خصوص نحوه اجرای فعالیت های مدیریت پروژه
  • مباحثه در خصوص ساختارها و فایل های پروژه های سازمان

 

 

راهبری و مشاوره در خصوص استفاده بهینه از نرم افزارهای اکسل ، Primavera P6 و MSP

 

سازمان ها اغلب حتی پس از گذراندن دوره های نرم افزاری با توجه به تغییر شرایط یا نوع پروژه هایشان نیاز به تغییر کارا در بکارگیری از نرم افزارهای مدیریت پروژه را دارند. در این راستا ما با ارائه خدمت مشاوره حین کار در نظر داریم تا نیازهای کارشناسان برنامه ریزی و کنترل پروژه را مرتفع نماییم. از جمله خدمات این حوزه می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

 

  • تهیه راهنماهایی جهت بکارگیری نرم افزار
  • مشاوره جهت نحوه استفاده صحیح از نرم افزار
  • سفارشی سازی فیلدهای نرم افزار جهت پروژه ها
  • تهیه داشبوردهای مدیریتی برای گزارش گیری
  • تهیه ساختارهای DCI، RCI و ...
  • تهیه ساختارهای گزارشات و بانک های اطلاعاتی

 

 

طراحی ساختارهای گزارش گیری در نرم افزار اکسل

مدیران سازمان ها از طریق بررسی گزارش های کارا ، خلاصه و به روز، امکان کنترل و تصمیم گیری بهتر را خواهند داشت. ما از طریق ارائه خدمات طراحی ساختار گزارش ها در نرم افزار اکسل، این امکان را فراهم آورده ایم. از مزایای این خدمات، می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • گزارش های منعطف و پویا
  • گزارش های خلاصه مدیریتی
  • قابلیت آموزش آسان به سازمان
  • قابلیت توسعه آتی


 



 نصب و راه اندازی نرم افزار پریماورا Primavera P6

نرم افزار پریماورا Primavera P6 محصول شرکت Oracle از جمله نرم افزارهای کاربردی در حوزه مدیریت پروژه می باشد. از جمله امکانات این نرم افزار می توان به موارد ذیل اشاره داشت:

 

  • مدیریت محدوده پروژه
  • مدیریت زمان پروژه
  • مدیریت منابع و هزینه پروژه
  • مدیریت ریسک پروژه
  • مدیریت مسایل پروژه

ما با ارائه خدمات نصب و راه اندازی نرم افزار پریماورا Primavera P6 شما را در مدیریت هر چه بهتر پروژه ها یاری می رسانیم.

 

 

علی رحمتی توکل مدرس و مشاور مدیریت پروژه


کانال تلگرام:     https://t.me/project_management_standards

اینستاگرام:      https://www.instagram.com/rahmatitavakol_ali

اطلاعات تماس:   560 33 23 0912